CD Motor 
navazuje na tradici výroby a oprav vozidel GAZ a UAZ v Českém Dubu. Společnost CD Motor Český Dub, spol.s r.o. převzala zkušenosti, dokumentaci a technologii od bývalého vojenského opravárenského závodu v Českém Dubu, který jako první akreditovaný dovozce vozidel UAZ uvedl v 90. letech minulého století na český a slovenský trh vozidla UAZ schválená pro provoz na pozemních komunikacích a jako druhý na světě zavedl montáž dieselových motorů do těchto vozidel. Společnost byla po sloučení se společností Auto Závod Český Dub, spol.s r.o. přejmenována na CDS holding s.r.o.
Připravujeme :
UAZ - 23632 pick-up
UAZ-23632 pick up je všestranný automobil určený k přepravě osob i nákladu po všech druzích cest a v terénu, s motorem shodným jako UAZ-3162. Liší se prodlouženým rozvorem, 5-ti místnou kabinou, nákladní část má rozměry 1400 x 1560 x 1300 mm a odklápěcí zadní dveře.
Čtyřdveřová pětimístná kabina s nákladovým prostorem o rozměrech 1400x1560x1300 mm. Užitečná hmotnost 800 kg.
Klasický žebřinový rám, tuhé nápravy, pětistupňová převodovka a jednou řadící pákou ovládaná přídavná převodovka zaručuje vynikající průchodivost i velmi těžkým terénem.
Přední náprava je odpružena vinutými pružinami, zadní půleliptickými listovými pružinami, na přední i zadní nápravě jsou dvoučinné tlumiče pérování.
Přední brzdy jsou kotoučové s vnitřním chlazením
Maximální rychlost 130 km/h.
UAZ 31519 HUNTER
Pokračovatel legendárního typu vozidel UAZ známého pod označením UAZ 469 nebo UAZ 3151. Od svého předchůdce se liší zlepšenými jízdními vlastnostmi na silnici a zvýšením úrovně vnitřní výbavy karosérie. Může být vybaven čtyřmi motory – dva benzinové o objemu 2,7 l se vstřikováním paliva a karburátorovou verzí o objemu 2,9 l, a dvěma dieselovými motory – nepřeplňovaný o objemu 2,24 l a turbodieselem o objemu 2,4 l
Novými prvky je pětistupňová převodovka, přídavná převodovka se šikmým ozubením ovládaná jednou řadící pákou, přední kotoučové brzdy s vnitřním chlazením a odpružení předních náprav vinutými pružinami. Na obou nápravách dvoučinné tlumiče pérování. Standardně se montuje posilovač řízení.
Karosérie má změněnou konstrukci bočních skel (posuvná), anatomické sedačky, plastové přední a zadní nárazníky s předními mlhovými světly, novou přístrojovou desku , přední světlomety s hydrokolektorem. Na přání se dodává celokovová střecha se zadními pátými dveřmi otevíranými do boku.
UAZ 3163
Úplně nová konstrukce karosérie je pokračováním vývoje typu UAZ 3160 a 3162.
Zachovává si ověřenou konstrukci podvozku s žebřinovým rámem, tuhými nápravami, pohonem 4x4 s možností vypnutí pohonu přední nápravy. Tato konstrukce umožňuje velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici a vynikající průchodivost i velmi těžkým terénem při zachování maximální provozní spolehlivosti a životnosti.
Karosérie je pětidveřová, podle provedení až devítimístná, s anatomickými sedačkami, zpětná zrcátka elektricky ovládaná a vyhřívaná, přední světlomety s elektricky ovládaným sklonem.
Motor benzinový 16-ti ventilový 2xOHC nové konstrukce o objemu 2,3 l se vstřikováním paliva a turbodmychadlem, pětistupňová převodovka, přídavná převodovka se šikmým ozubením ovládaná jednou řadící pákou.
Odpružení přední nápravy vinutými pružinami, zadní půleliptickými listovými pery, na přední i zadní nápravě dvoučinné tlumiče pérování. Řízení s posilovačem řízení. Objem palivových nádrží – 2x42,5 litrů. Standardně kola 7Jx16 z lehké slitiny, pneumatiky 245/75R16. Maximální rychlost: 180 km/h
UAZ-2760
Dvoumístný pick-up na prodlouženém podvozku typu UAZ 3160.
Výběr pohonné jednotky je ze čtyřech motorů – dvou benzinových o objemu 2,7 l se vstřikováním paliva a karburátorovou verzí o objemu 2,9 l, a ze dvou dieselových – nepřeplňovaný o objemu 2,24 l a turbodieselem o objemu 2,4 l . Konstrukce podvozku (žebřinový rám, tuhé nápravy, pětistupňová převodovka a jednou řadící pákou ovládaná přídavná převodovka) zaručuje vynikající průchodivost i ve velmi těžkém terénu.
Přední náprava je odpružena vinutými pružinami, zadní půleliptickými listovými pružinami, na přední i zadní nápravě jsou dvoučinné tlumiče pérování. Přední brzdy jsou kotoučové s vnitřním chlazením. Maximální rychlost 130 km/h.
UAZ-23608
Dvoumístný lehký nákladní automobil na podvozku typu UAZ 3162.
Pohonnou jednotkou je dieselový motor o objemu 2,24 l a výkonu 67 kW.
Žebřinový rám s tuhými nápravami, pětistupňovou převodovkou a jednou řadící pákou ovládanou přídavnou převodovkou umožňuje vynikající průchodivost i velmi těžkým terénem.
Přední náprava je odpružena vinutými pružinami, zadní půleliptickými listovými pružinami, na přední i zadní nápravě jsou dvoučinné tlumiče pérování .
Přední brzdy jsou kotoučové s vnitřním chlazením. Užitečná hmotnost 1.000 kg.
Maximální rychlost 130 km/h.
Pokračování výroby UAZ 3151
Přes původní oznámení výrobního závodu o ukončení výroby typu řady UAZ 3151 obnovil Uljanovský automobilový závod v tomto roce výrobu neznámějšího a nejrozšířenějšího modelu UAZ 469, po modernizaci označeného jako UAZ 3151. Vzhledem k emisním limitům platným v Ruské federaci byl vybaven benzínovým motorem se vstřikováním paliva o objemu 2,7 litru. Ovšem i s tímto motorem splňuje pouze normu EURO 3 a s tím se na náš trh dostat nemůže.
Tímto došlo k prodloužení výroby již 38 let trvající produkce tohoto terénního automobilu, jehož výroba byla zahájena v roce 1972. Během těchto let se vozidla UAZ stala velmi oblíbenými a v mnoha oblastech nepostradatelnými pomocníky v desítkách zemích a to jak v armádách, tak v různých sektorech hospodářství. Díky své vysoké průchodnosti terénem, jednoduché konstrukci, snadné obsluze a v neposlední řadě také dostupné ceně, si získal mnoho obdivovatelů.
V průběhu téměř čtyř desetiletí výroby typu UAZ 469, později označovaného jako UAZ 31512, došlo jen k částečným modernizacím při zachování základní koncepce – tuhý žebřinový rám, tuhé nápravy zavěšené na rámu pomocí půleliptických listových per, čtyřstuňová mechanická převodovka doplněná dvoustupňovou redukční převodovkou s možností řazení pohonu přední nápravy a brzdová soustava s brzdovými bubny na všech kolech. Průběžné modernizace se zaměřily kromě menších úprav na motoru především na zavedení plně synchronizované převodovky, dvouokruhového brzdového systému s posilovačem, rychlejšího převodového poměru stálého převodu v nápravách, jiné konstrukce zámků a klik dveří a kosmetických změn změn na karosérii.
Nyní tedy úplná náhrada původního karburátorového motoru za motor se vstřikováním paliva ZMZ-409.10.
Nové modely vozidel UAZ nemají od letošního roku číselné označení, ale jsou označeny pouze slovně. Výjimku tvoří modely vycházející ze skříňového vozidla UAZ 452 a model UAZ 469.
Ve výrobním programu tedy jsou: modely PATRIOT, PATRIOT SPORT, UAZ Pickup, UAZ HUNTER, UAZ Cargo a již zmiňovaný UAZ 31512 a řada dalších komerčních automobilů vycházející z typu UAZ 452.