Obchodní podmínky
Vzhledem k omezené objemu tohoto katalogu jsme v něm nemohli zveřejnit veškerý sortiment náhradních dílů, který máme na skladě. Pokud tedy v tomto katalogu nenajdete náhradní díl, který jste hledali, obraťte se, prosím, telefonicky, faxem nebo e-mailem na naše pracovníky, kteří Vám při plnění Vašich požadavků jistě vyjdou ochotně vstříc. Spojení najdete na stráce KONTAKTY.
Jak objednat
Naší snahou bylo co nejvíce zjednodušit postup při vytvoření Vaší objednávky. S tímto cílem byl zvolen zcela jednoduchý postup jak zpracovat a odeslat vaši objednávku.
V levé části obrazovky si vyberte příslušnou skupinu vozidla a postupným procházením katalogu si najdete požadovaný díl. Hledaný díl můžete rychle najít také pomocí vyhledávače zadáním názvu dílu, o který máte zájem.
Jakmile jste si díl vybrali, stačí kliknout na symbol košíku nebo na KOUPIT. V nákupu můžete pokračovat buď přes tlačítko ZPĚT nebo výběrem z příslušné kategorie zboží.
Po ukončení výběru klikněte vpravo nahoře na odkaz KOŠÍK a následně se uvidíte přehled Vámi vybraného zboží. V něm můžete upravit množství vybraného zboží popř. vybrané zboží odstranit. Po této úpravě musíte kliknout na PŘEPOČÍTAT. V případě, že jste si obsah odsouhlasili, klikněte na DALŠÍ.
Na dalším formuláři se registrovaným zákazníkům objeví jejich jméno a doručovací adresa. Tyto údaje prosíme překontrolovat. Neregistrovaní zákazníci vyplní svoje jméno a doručovací adresu.
V dalším zvolíte způsob platby a způsob doručení.
Platba se může uskutečnit jedním z těchto způsobů:
- převodem z Vašeho na naše níže uvedené bankovní účty
- složením příslušné částky v hotovosti na pokladně v kterékoliv pobočce na náš účet
níže vedených bank
- odesláním příslušné částky poštovní složenkou na naši adresu
- dobírkou prostřednictvím České pošty nebo přepravní služby PPL popř. jiné
- v hotovosti přímo na pokladně naší společnosti proti převzetí zboží.
Naše bankovní spojení:
Pro platby v Kč: UniCredit Bank - číslo účtu: 122 818 054 / 2700
Volksbank - číslo účtu: 420 027 0230 / 6800
Pro platby v EUR: Volksbank - číslo účtu: 120 014 9672 / 6800
Při objednávce ze zahraničí zašleme mezinárodní formát našeho účtu spolu s částkou
za přepravu e-mailem, popř. faxem.
Po zvolení způsobu platby a dopravy klikněte na odkaz ODESLAT.
Na další stránce bude potvrzení, že Vaše objednávka byla úspěšně odeslána a současně je na Vámi zadanou e-mailovou adresu doručena zpráva s potvrzením o přijetí Vaší objednávky a variabilní symbol pro správnou identifikaci Vaší platby. Doručením této zprávy je mezi Vámi a naší společností uzavřena kupní smlouva.
Pravidla obchodování, dodací podmínky
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že jeho objednávka je závazná, že se seznámil s těmito pravidly, dodacími a reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí.
V případě, že Vaše objednávka nebude obsahovat všechny potřebné údaje, popř. bude potřeba ověřit správnost Vámi zadaných údajů, dovolujeme si Vás telefonicky kontaktovat s příslušným dotazem.
Zboží na skladě odesíláme nejpozději následující pracovní den. Zboží, které nemáme na skladě, ihned objednáváme a expedujeme následující pracovní den po jeho obdržení od dodavatele, které je u dílů dovážených z Ruska zpravidla do 40 dnů.
Ke každé zásilce je přiložen dodací list s fakturou. Tyto doklady slouží zároveň jako záruční list.
Vrácení a výměna zboží
V souladu s ustanovením zákona č. 367/2000 Sb. můžete vybrané zboží bez udání důvodů vrátit ve lhůtě do 14 dnů od převzetí. Požadavek na vrácení oznamte buď e-mailem, faxem nebo telefonicky na kontaktní adresu zároveň s číslem účtu, na který Vám má být zaplacená částka vrácena. Zboží zašlete jako doporučený balík spolu s kopií námi vydaného daňového dokladu. Zaslané zboží musí být bez zjevných známek opotřebení či poškození a v původním obalu. Upozorňujeme na to, že zboží zaslané formou dobírky nebude převzato. Částku Vám zašleme neprodleně po obdržení vráceného zboží, náklady vynaložené na přepravu se nevrací.
V případě požadavku na výměnu zboží Vám zašleme zboží jiné. Náklady na přepravné spojené s výměnou zboží hradí zákazník.
Reklamační podmínky
Uplatněné reklamace budou vyřízeny v souladu s platnými právními předpisy, kterými jsou Obchodní zákoník pro právnické osoby a Občanský zákazník pro fyzické osoby.
Záruční lhůta u všech výrobků, s výjimkou těch, u kterých je jiná záruční doba výslovně uvedena, činí 24 měsíců.
Právo na uplatnění záruky zaniká, jestliže:
- zboží bylo poškozeno při přepravě. Pokud toto poškození zákazník při přebírání od přepravce zjistí, může převzetí odmítnout a o zjištěném poškození musí informovat prodávajícího,
- zboží bylo poškozeno působením přírodních nebo jiných živlů (požár, záplava, zemětřesení apod.)
- zboží bylo poškozeno neodbornou montáží nebo provozem v rozporu nebo nad rámec podmínek provozu uvedených v příručce k vozidlu,
- zboží bylo opravováno nebo jakkoliv se do něj zasahovalo, případně došlo k jeho demontáži,
- pokud – v případě elektrického zařízení - bylo zapojeno do sítě s napětím, které neodpovídalo jmenovitému napětí výrobku.
Postup při uplatnění reklamace:
O zjištění závady v záruční době nás nejdříve informujte e-mailem nebo telefonicky:
- e-mail: mtz@cdmotor.cz
- telefon: 482 428 634, fax: 482 428 631
- poštou na adresu: CDS holding s.r.o., Husova 167, 463 43 Český Dub
Reklamované zboží předejte osobně nebo pošlete jako obchodní balík na adresu našeho skladu:
CDS holding s.r.o., Husova 167, 463 43 Český Dub (ne na adresu sídla společnosti).
Upozorňujeme, že zboží zaslané na dobírku nebude převzato !
K reklamovanému zboží přiložte kopii daňového dokladu, potvrzení o odborné montáži a podrobný popis závady.
O způsobu Vaši reklamace Vás vyrozumíme e-mailem nebo telefonicky. do 10 dnů od jejího obdržení.
V souladu s ustanovením příslušných právních předpisů vyřídíme Vaši reklamaci ve lhůtě 30 dnů, pokud se s Vámi nedohodneme jinak. Vyměněné zboží zasíláme zpět přepravní službou nebo prostřednictvím České pošty. Přepravné hradí zákazník.